Yorumlar
Ziyaretçi Defteri
Burada sitemiz hakkında yorum yapabilirsiniz...
<-Geri | 1 2 3 4 5 | Devam -> |
| İsim: | dogukan-web |
| Site: | - |
| Zaman: | 26.01.2010, 07:36 (UTC) |
| Mesaj: | arkadas bence artık photoshop tasarımı kullanmayı sec cunku normal cssler biraz kotu oluyor...ama degistirmem dersen sen bilirsin. sadece bu bir tavsiye |
| Yorum: | Tşk ederim..Böyle iyiyim... |
| Kullanıcı: | ![]() toplistbank Kapalı |
| Zaman: | 17.12.2009, 23:46 (UTC) |
| Mesaj: | Selam.Topliste katılmanı bekliyorum. |
| Yorum: | Tşk.. |
| İsim: | furkan |
| Site: | http://www.oyunocak.c om |
| Zaman: | 05.12.2009, 14:01 (UTC) |
| Mesaj: | Selam ben senoynatın sahibiydim.Yeni sitem oyunocak.c om bekliyorum |
| Yorum: | Hayırlı olsun..Tşk |
| Kullanıcı: | avataroni Kapalı |
| Zaman: | 29.11.2009, 14:45 (UTC) |
| Mesaj: | bilmiorum katıldın mı ama www.byarismaci.trgg ve www.bsclup.tr..gg de yarışma var katılsana |
| Yorum: | Tşk..Ederim..Sitem henüz hazır değil tam olarak adsense reklamlarını fln alacam öyle.. |
| Kullanıcı: | ![]() airportair Kapalı |
| Zaman: | 28.11.2009, 15:53 (UTC) |
| Mesaj: | güzel olmus bizede bekleriz... |
| Yorum: | Tşk ederim.. |


